Ulkoistettu asiakaspalvelu Suomessa

Suomalainen asiakaspalvelu, joka tuntee yrityksesi

Ammattitaitoinen asiakaspalvelutiimimme kohtaa jokaisen asiakkaan aina sama tavoite mielessään: asiakkaan ongelman ratkaiseminen ja tyytyväisen asiakaskokemuksen aikaansaaminen. Ulkoistetun asiakaspalvelun ongelmana on usein, etteivät asiakaspalvelijat tunne yritystä, sen tuotteita ja asiakkaita. Tämän vuoksi haluammekin aina oppia tuntemaan yrityksen, sillä vain siten voimme palvella asiakkaita haluamallamme laadulla.

Joustavaa asiakaspalvelua

Vahvuutemme on joustavuus. Koko tiimimme on koulutettu hoitamaan useampia tehtäviä, joten pystymme aina kohdentamaan resursseja tarpeen mukaan toiminnan pullonkauloihin. Ruuhkautunut asiakaspalvelu on aina asiakkaan kannalta ikävä kokemus, joten sen välttäminen on ensiarvoisen tärkeää. Asiakaspalvelumme sisällöstä sovitaan kanssasi ja se räätälöidään vastaamaan juuri sinun yrityksesi tarpeisiin.

Ulkoista verkkokauppasi asiakaspalvelu ja anna meidän palvella asiakkaitasi

Asiakaspalvelu puhelimitse

Asiakkaat haluavat digitalisoituvassa maailmassakin saada konkreettisen yhteyden yritykseen. Varsinkin akuuteissa ongelmatilanteissa yhteys yrityksen puhelinpalveluun on nopein keino asioiden selvittämiseen. Asiakkaan ja asiakaspalvelijan reaaliaikainen keskustelu puhelinpalvelun kautta auttaa selvittämään ongelman ja parhaimmillaan kääntämään negatiivisen kokemuksen positiiviseksi.

Ota yhteyttä

Chat-asiakaspalvelu

Chat on välttämätön osa nykyaikaisen verkkokaupan asiakaspalvelua. Kun asiakkaat ovat tekemässä ostoksia verkkokaupassasi, on yleinen syy poistumiseen ilman ostoksen tekemistä, ettei asiakas löydä sivuilta kaikkea etsimäänsä tietoa tai että sivuilla on jokin toimintahäiriö, joka estää tilauksen loppuun saattamisen. Tällaisissa tilanteissa on ensiarvoisen tärkeää, että asiakas saa välittömästi yhteyden yrityksen asiakaspalveluun chat-palvelun kautta, ilman verkkokaupasta poistumista.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu sähköpostitse

Vaikka uudet digitaalisen asiakaspalvelun kanavat ovat osittain syrjäyttäneet emailin käyttöä yritysten asiakaspalvelussa, on asiakaspalvelusähköpostin käyttäminen edelleen pakollinen osa jokaisen asiakastaan arvostavan yrityksen asiakaspalvelua.

Palvelun laadun kannalta on ensiarvoisen tärkeää, ettei vastausaika veny liian pitkäksi. Nyrkkisääntönä voidaan pitää, että asiakkaan viestiin tulee vastata 24 tunnin sisällä, mutta yrityksen asiakaspalvelun ollessa avoinna, on pyrittävä siihen, että kaikki aukioloaikana tulleet viestit hoidetaan vielä samana päivänä.

Ota yhteyttä

Sosiaalisen median asiakaspalvelu

Facebook, Instagram ja muut sosiaalisen median kanavat ovat hyvä väylä asiakaspalvelun hoitamiseen ja interaktiiviseen kanssakäymiseen asiakkaiden kanssa. Asiakkaat esittävät usein somessa kysymyksiä sekä kertovat ongelmistaan, niin julkisesti postausten kommenteissa kuin yksityisviesteillä. Yrityksen maineen kannalta on tärkeää, että viesteihin reagoidaan nopeasti ja että tilanne ratkaistaan asiakkaan kannalta onnistuneesti.

Ota yhteyttä

Palvelut verkkokaupoille