
Ulkoistettu palautusten käsittely
Asiakaspalautukset ja vaihtaminen
Nopea palautusten käsittely on olennainen osa hyvää asiointikokemusta. Jos asiakas joutuu vaihtamaan tai palauttamaan tilaamiaan tuotteita, on tilauksen kohdalla jo tapahtunut asiakkaan kannalta pettymys, kun tilatut tuotteet eivät ole syystä tai toisesta olleet hänelle sopivia. Tällaisessa tilanteessa on ensiarvoisen tärkeää, että asiakkaan palautusprosessi on tehty helpoksi, palautuslähetys käsitellään nopeasti ja oikein, ja että asiakas saa joko korvaavat tuotteet tai rahansa takaisin mahdollisimman pian.
Helppo tuotteiden palauttaminen
Asiakkaalle on helpointa, jos yritys on tehnyt palautussopimuksen kuljetusyrityksen kanssa ja asiakas voi tehdä palautuksen ilmaiseksi palautustunnusta käyttäen. Tällöin palautuslähetyksessä on myös seuranta mahdollisen toimitusviiveen tai katoamisen varalta. Kun palautus saapuu varastollemme, käsittelemme sen aina viipymättä. Tarkastamme kaikki tuotteet varmistuaksemme, että palautus on kaupan ehtojen mukainen ja hoidamme joko korvaavien tuotteiden lähettämisen tai asiakkaan rahojen palauttamisen. Pakkaamme palautetut tuotteet palautuslaatikoihin ja toimitamme ne takaisin yritykselle sovitun mukaisesti.